eprintid: 26278 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/62/78 datestamp: 2018-02-01 09:40:09 lastmod: 2018-02-01 09:40:09 status_changed: 2018-02-01 09:40:09 type: article metadata_visibility: show title: Міні-футбол як ефективний засіб підвищення рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів у вишах language: ukraine abstract: У статті досліджено рівень рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів під час занять з фізичного виховання засобами міні-футболу. Аналіз науково-методичної літератури свідчить, що питання збільшення рівня рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів засобами фізичного виховання вивчені недостатньо. Численні дослідження науковців виявили низький стан фізичного здоров’я, рухової активності та інтересу до занять з фізичного виховання. Відсутність сформованої потреби студентів в систематичних заняттях фізичними вправами та байдуже ставлення до навчального процесу вимагають пошуку більш досконалих засобів і методів фізичного виховання у ВНЗ. У навчальному процесі доцільно відмовитись від програмного змісту фізичного виховання і звернутись до особистості студента, його інтересів та потреб у сфері фізичного виховання. keywords: майбутні учителі технологій, інженери-викладачі, рухова активність, міні-футбол, вищий навчальний заклад creators_name: Луценко, Роман ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2017-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 4 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 190-194 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Луценко, Роман (2017) Міні-футбол як ефективний засіб підвищення рухової активності майбутніх учителів технологій та інженерів-викладачів у вишах. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (4). с. 190-194. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26278/1/%D0%9B%D1%83%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf