%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2017 %F zu2:26312 %I Видавець ПП Лисенко М.М. %J Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових прац / [редкол. Л.Б.Лук'янова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України %K conceptual and applied resource of psychopedagogy, diplastia, arch archetype ideas, mental pathology, the subject-subject and subject-object stages in the development of pedagogy. %N 13 %P 30-40 %T Концептуальний і прикладний ресурс психопедагогіки %U http://eprints.zu.edu.ua/26312/ %V 1 %X Актуальність дослідження випливає із лавиноподібної інтенсифікації інформаційних потоків на планеті, що вимагає впровадження в освітню галузь синтетичного знання, яке формується на основі міждисциплінарних зв’язків та дозволяє психологізувати педагогічну науку і практику. Здійснюється збагачення концептуального та прикладного аспектів психопедагогіки завдяки залученню у педагогічну наукову галузь психологічної концепції функціональної асиметрії мозку людини. Розглядаються дев'ять сфер педагогічної теорії і практики (сугестопедагогіка, парадигмальна педагогіка, педагогіка навчальної казки, корекційна психопедагогіка, соціальна педагогіка, педагогіка педагогічної дії, креативна педагогіка, історія педагогіки, педагогічна синергетика) під кутом зору концепції функціональної асиметрії мозку людини, що дозволяє сповнити ці сфери новим психолого-педагогічним змістом.