%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2016 %F zu2:26314 %I К.: Богданова А.М. %J Освітній україноцентризм Георгія Філіпчука: зб. наук. пр. [редкол. Н. Ничкало (голов), та ін. : упорд.: Н. Ничкало, О. Боровік] ; НАПР України ; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України %P 432-437 %T Концептуальні ідеї дослідження особистістно-професійної сфеи педагога %U http://eprints.zu.edu.ua/26314/ %X Відтак, професійними й особистісними якостями можна вважати такі, які впливають на ефективність професійної діяльності спеціаліста. Відповідно, ці якості мають бути поліпрофесійними та міждисциплінарними, що передбачає розвиток сенсорних, перцептивних, мнемічних, образотворчих, мислительних, вольових особливостей професійної діяльності та особистості професіонала, що відображає ціннісно-мотиваційний стрижень особистості, який визначає її спрямованість, зокрема, професійну ; орієнтацію цього процесу на особистісний і професійний розвиток людини у процесі здобуття нею освіти .