eprintid: 26314 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/63/14 datestamp: 2018-02-01 23:53:49 lastmod: 2018-02-01 23:53:49 status_changed: 2018-02-01 23:53:49 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальні ідеї дослідження особистістно-професійної сфеи педагога language: ukraine abstract: Відтак, професійними й особистісними якостями можна вважати такі, які впливають на ефективність професійної діяльності спеціаліста. Відповідно, ці якості мають бути поліпрофесійними та міждисциплінарними, що передбачає розвиток сенсорних, перцептивних, мнемічних, образотворчих, мислительних, вольових особливостей професійної діяльності та особистості професіонала, що відображає ціннісно-мотиваційний стрижень особистості, який визначає її спрямованість, зокрема, професійну ; орієнтацію цього процесу на особистісний і професійний розвиток людини у процесі здобуття нею освіти . learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Освітній україноцентризм Георгія Філіпчука: зб. наук. пр. [редкол. Н. Ничкало (голов), та ін. : упорд.: Н. Ничкало, О. Боровік] ; НАПР України ; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України publisher: К.: Богданова А.М. pagerange: 432-437 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2016) Концептуальні ідеї дослідження особистістно-професійної сфеи педагога. Освітній україноцентризм Георгія Філіпчука: зб. наук. пр. [редкол. Н. Ничкало (голов), та ін. : упорд.: Н. Ничкало, О. Боровік] ; НАПР України ; Ін-т пед. Освіти і освіти дорослих НАПН України. с. 432-437. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26314/1/%D0%92%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%AE%D0%9A_%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5.pdf