%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2015 %F zu2:26316 %I ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка %J Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка // За заг. ред. Ломаковича A.M., Бенери В. Є. %K a new paradigm for the development of historical-pedagogical process, fractal-hologramme modeling, pedagogical innovations, universal development paradigm. %P 10-18 %T Фрактально-голограмне моделювання історико-педагогічного процесу %U http://eprints.zu.edu.ua/26316/ %V 5 %X На основі міждисциплінарного підходу обґрунтовується нова парадигма розвитку історико-педагогічного процесу як процедура фрактально-голограмного моделювання, яке використовує три парадигми сучасної постнекласичної науки: універсальну парадигму розвитку, парадигму циклічності, парадигму фрактально-голограмної будови світу та соціумів.