eprintid: 26336 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/63/36 datestamp: 2018-02-03 19:59:39 lastmod: 2018-02-03 19:59:39 status_changed: 2018-02-03 19:59:39 type: article metadata_visibility: show title: Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища language: ukraine abstract: Обґрунтовується фрактально-голограмний, системно-синергетичний підхід до побудови соціально-педагогічного середовища, яке розуміється як фрактально-голограмна сутність, що інтегрована у системну ієрархію різних космопланетарних середовищ. Розглядаються практичні проекції зазначеного підходу. keywords: Fractal and hologram and system and information (synergy) approach to building the social and pedagogical medium is grounded, which is understood as fractal and holographic essence being integrated in the system hierarchy of different cosmo-planetary media. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC subjects: LC5201 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Андрагогічний вісник number: 2 pagerange: 54-70 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2012) Теорія і практика використання фрактально-голограмного, системно-синергетичного підходу до побудови соціально-педагогічного середовища. Андрагогічний вісник (2). с. 54-70. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26336/1/%D0%A4%D0%A0%D0%90%D0%9A%D0%A2%D0%90%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%9E-%D0%93%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%2C%20%D0%A1%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%9C%D0%9D%D0%9E-%D0%A1%D0%98%D0%9D%D0%95%D0%A0%D0%93%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%A5%D0%9E%D0%94%D0%A3.pdf