%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2011 %F zu2:26377 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк %P 133-163 %T Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка %U http://eprints.zu.edu.ua/26377/ %X А.С. Макаренко реалізував найефективніше розвивально-виховне середовище, яке мало потужний "солітонний" ресурс самопідтримування й гармонізації, подібно до нашого Всесвіту, який постає вельми усталеною самодетермінованою структурою. Це стійке виховне середовище видатний педагог створив на початку існування свого закладу через ситуацію "вибуху" – докорінної зміни перших "злочинних" вихованців; це привело до того, що великий педагог отримав статус незаперечного лідера – який у контексті системи постав єдиним центром керування.