eprintid: 26377 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/63/77 datestamp: 2018-02-07 07:28:53 lastmod: 2018-02-07 07:28:53 status_changed: 2018-02-07 07:28:53 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка language: ukraine abstract: А.С. Макаренко реалізував найефективніше розвивально-виховне середовище, яке мало потужний "солітонний" ресурс самопідтримування й гармонізації, подібно до нашого Всесвіту, який постає вельми усталеною самодетермінованою структурою. Це стійке виховне середовище видатний педагог створив на початку існування свого закладу через ситуацію "вибуху" – докорінної зміни перших "злочинних" вихованців; це привело до того, що великий педагог отримав статус незаперечного лідера – який у контексті системи постав єдиним центром керування. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 133-163 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2011) Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка. Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. с. 133-163. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26377/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%95%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B5%20%D0%B0%D0%BA%D0%BC%D0%B5%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B5.pdf