%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2014 %F zu2:26378 %I Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.) / За ред. О. А. Дубасенюк, В. А. Ковальчук. %P 121-151 %T Закономірності розвитку освіти і виховання у контексті еволюції людської цивілізації %U http://eprints.zu.edu.ua/26378/ %X Універсальна парадигма розвитку допомагає з'ясувати розвиток ключових аспектів психолого-педагогічної науки, які реалізуються у таких категоріях, як творчість, обдарованість та інтелект, між якими існує тісний феноменологічний зв'язок (еволюційні особливості цього зв’язку можна проілюструвати за допомогою японського прислів’я: "у 5 років дитина – геній, у десять – талановита істота, у 20 років – звичайна людина").