eprintid: 26383 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/63/83 datestamp: 2018-02-07 07:30:46 lastmod: 2018-02-07 07:34:23 status_changed: 2018-02-07 07:30:46 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти language: ukraine abstract: Аналіз проблеми обдарованості дозволяє констатувати, що обдарованість людини – її наріжна психологічна якість – щільно пов’язана з такими аспектами, як творчість, креативність, інтелект (інтелектуальний розвиток) людини. Цей висновок випливає з узагальнених нами показників творчості й креативності learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. publisher: Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 42-71 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2012) Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. с. 42-71. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26383/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2.pdf