relation: http://eprints.zu.edu.ua/26384/ title: Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки creator: Вознюк, О. В. subject: B Філософія (Загальне) subject: BC Логіка subject: BF Психологія subject: L Освіта (Загальне) description: Наука як форма суспільної свідомості складається із двох відносно протилежних видів наук – формалізованих (точних) та неформалізованих (гуманітарних), границя між котрими достатньо умовна, оскільки навіть повністю формалізовані науки (мате-матика, логіка) використовують неформалізовані (описові) елементи (наприклад, об-рази, метафори), у той час як неформалізовані науки (наприклад, література) можуть застосовувати методи математичної статистики. publisher: – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка date: 2012 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26384/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9B%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2012) Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 85-125. language: ukraine