%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2012 %F zu2:26384 %I – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк %P 85-125 %T Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки %U http://eprints.zu.edu.ua/26384/ %X Наука як форма суспільної свідомості складається із двох відносно протилежних видів наук – формалізованих (точних) та неформалізованих (гуманітарних), границя між котрими достатньо умовна, оскільки навіть повністю формалізовані науки (мате-матика, логіка) використовують неформалізовані (описові) елементи (наприклад, об-рази, метафори), у той час як неформалізовані науки (наприклад, література) можуть застосовувати методи математичної статистики.