eprintid: 26384 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/63/84 datestamp: 2018-02-07 07:31:00 lastmod: 2018-02-07 07:36:55 status_changed: 2018-02-07 07:31:00 type: article metadata_visibility: show title: Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки language: ukraine abstract: Наука як форма суспільної свідомості складається із двох відносно протилежних видів наук – формалізованих (точних) та неформалізованих (гуманітарних), границя між котрими достатньо умовна, оскільки навіть повністю формалізовані науки (мате-матика, логіка) використовують неформалізовані (описові) елементи (наприклад, об-рази, метафори), у той час як неформалізовані науки (наприклад, література) можуть застосовувати методи математичної статистики. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: BC subjects: BF subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк publisher: – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 85-125 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2012) Обґрунтування комплексної логіко-евристичної педагогіки. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 85-125. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26384/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9B%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%BE-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0.pdf