relation: http://eprints.zu.edu.ua/26386/ title: Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід creator: Вознюк, О. В. creator: Королюк, Т. В. subject: L Освіта (Загальне) description: Якість освіти – це багатовимірне методологічне поняття, яке віддзеркалює суспільне життя, а са-ме: соціальні, економічні, політичні, педагогічні, демографічні та інші життєво значущі для розвит¬ку лю-дини сторони життя. Як системний об'єкт її характеризують якість мети, якість педагогічного процесу і якість результату. "Національною доктриною розвитку освіти" й чинною законодавчою базою визначе-но якість мети освіти, а державними стандартами освіти – якість навчальних результатів. publisher: Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26386/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%D0%9E%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%BF%D0%B8%D0%B4%D1%85%D0%B8%D0%B4_2011.pdf identifier: Вознюк, О. В., Королюк, Т. В. (2011) Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 335-343. language: ukraine