%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %A Королюк, Т. В. %D 2011 %F zu2:26386 %I Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк %P 335-343 %T Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід %U http://eprints.zu.edu.ua/26386/ %X Якість освіти – це багатовимірне методологічне поняття, яке віддзеркалює суспільне життя, а са-ме: соціальні, економічні, політичні, педагогічні, демографічні та інші життєво значущі для розвит¬ку лю-дини сторони життя. Як системний об'єкт її характеризують якість мети, якість педагогічного процесу і якість результату. "Національною доктриною розвитку освіти" й чинною законодавчою базою визначе-но якість мети освіти, а державними стандартами освіти – якість навчальних результатів.