eprintid: 26386 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/63/86 datestamp: 2018-02-07 10:12:53 lastmod: 2018-02-07 10:12:53 status_changed: 2018-02-07 10:12:53 type: article metadata_visibility: show title: Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід language: ukraine abstract: Якість освіти – це багатовимірне методологічне поняття, яке віддзеркалює суспільне життя, а са-ме: соціальні, економічні, політичні, педагогічні, демографічні та інші життєво значущі для розвит¬ку лю-дини сторони життя. Як системний об'єкт її характеризують якість мети, якість педагогічного процесу і якість результату. "Національною доктриною розвитку освіти" й чинною законодавчою базою визначе-но якість мети освіти, а державними стандартами освіти – якість навчальних результатів. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Королюк, Т. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк publisher: Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 335-343 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В., Королюк, Т. В. (2011) Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. с. 335-343. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26386/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%D0%9E%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%BF%D0%B8%D0%B4%D1%85%D0%B8%D0%B4_2011.pdf