%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2012 %F zu2:26389 %I Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк %P 79-123 %T Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів %U http://eprints.zu.edu.ua/26389/ %X Особистісно орієнтована суб’єкт-суб’єктна парадигма у вихован-ні та навчанні може вважатися теоретико-методологічним стрижнем, навколо якого кристалізуються освітні смисли сучасної цивілізації. При цьому зазначена парадигма постає головним критерієм виявлен-ня та аналізу педагогічних міфів.