eprintid: 26414 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/14 datestamp: 2018-02-08 12:00:06 lastmod: 2018-02-08 12:00:06 status_changed: 2018-02-08 12:00:06 type: article metadata_visibility: show title: Новий підхід до розуміння дитячо-батьківських відносин language: ukraine abstract: Відтак, хаотизовано-конфліктне соціально-педагогічне середовище, в якому виховні впливи батьків не є узгодженими та навіть такими, що суперечать один одному, постає умовою розвитку особистості як вільної істоти. Якщо свобода особистості постає однією з умов її актуалізації, а особистість, в свою чергу, постає метою розвитку людини (І.Д.Бех, А.В. Петровський), то формування особистості має здійснюватися саме в хаотизовано-конфліктному середовищу, яке, з точки зору синергетики, постає позитивним ресурсом організації освітньо-розвивального та сімейного середовищ. learntype: lecture semdensity: medium creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: H1 subjects: L1 subjects: LC divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Відносини між батьками і дітьми: проблеми та шляхи їх розвязання : матеріали міжвузівської (заочної) науково-практичної конференції (Хмельницький, 25 лютого 2015 року) / За ред. Н.В. Казакової publisher: Хмельницький: ФОП "О.М.Казаков" pagerange: 65-68 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2015) Новий підхід до розуміння дитячо-батьківських відносин. Відносини між батьками і дітьми: проблеми та шляхи їх розвязання : матеріали міжвузівської (заочної) науково-практичної конференції (Хмельницький, 25 лютого 2015 року) / За ред. Н.В. Казакової. с. 65-68. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26414/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%91%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%BA%D0%B8%20%D1%82%D0%B0%20%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8.pdf