%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2011 %F zu2:26416 %I К.: Педагогічна думка %J Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід, прогноз: зб. наук. ст. методологічного семінару, 17 березня 2010 р. : у 2 ч. / за ред. В.І. Лугового, Н.Г. Ничкало. %K The newest approaches to the actualization of scientific and pedagogical knowledge are analyzed that oriented at solving the problem of the information supersaturating in the modern educational space. This solving is possible at the ways of overcoming the crisis of modern education and consists in the organization of the knowledge according to the principles of fundamentality, integration, concept structuralizing of the educational and scientific information. %P 21-26 %T До проблеми актуалізації науково-педагогічного знання у сучасному освітньому %U http://eprints.zu.edu.ua/26416/ %V 2 %X Аналізуються новітні підходи до актуалізації науково-педагогічного знання, що спрямовані на вирішення проблеми інформаційного переобтяження у сучасному освітньому просторі. Це вирішення можливе на шляхах переборення кризи сучасної освіти та полягає в організації знань за принципами фундаменталізації, інтеграції, концептного структурування навчальної та наукової інформації.