eprintid: 26419 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/19 datestamp: 2018-02-08 12:01:21 lastmod: 2018-02-08 12:01:21 status_changed: 2018-02-08 12:01:21 type: article metadata_visibility: show title: Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти language: ukraine abstract: Рассматривается интегральный подход к анализу проблем профессионального образования, который обнаруживает главные ее задания, связанные с разработкой интегральных учебных курсов; развитием у будущих специалистов сферы чувств и богатого социально-ролевого репертуара; формированиям самосознания будущего специалиста, его позитивной внутренней мотивации, творческих способностей что предопределяется принципом "талант – это сумма талантов и способностей". keywords: Integral approach to the analysis of the problems of professional education is discussed, which revelas its tasks related to the development of integral educational courses; development the sphere of senses and rich social and role repertoire in the prospective specialists; forming the consciousness in the future specialist, his positive internal motivation, creative capabilities being predetermined by the principle "the talent is the sum of the talents and capabilities". learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_met full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал number: 2 pagerange: 11-20 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2009) Інтегральний підхід до аналізу проблем професійної освіти. Педагогіка і психологія професійної освіти. Науково-методичний журнал (2). с. 11-20. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26419/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_2009_%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D0%BE%D0%B2_%D0%B6%D1%83%D1%80_%D0%BF%D0%B5%D0%B4_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84_%D1%81%20%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf