eprintid: 26422 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/22 datestamp: 2018-02-08 12:02:16 lastmod: 2018-02-08 12:02:16 status_changed: 2018-02-08 12:02:16 type: article metadata_visibility: show title: Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра language: ukraine abstract: Обґрунтовується інтегральний підхід до аналізу цільових орієнтирів розвитку сучасного школяра. Показано, що сучасний школяр як зростаюча особистість має сформувати філософську рефлексію, яка дає можливість усвідомлювати світ за допомогою узагальнених теоретичних конструктів, всезагальних філософсько-природничих категорій, що сприяє піднесенню на рівень фундаментального знання та кристалізує глобальні стратегічні та конкретні тактичні цілі, на які має орієнтуватися учень. Обґрунтовано три фундаментальні розвивальні орієнтири освітніх цілей – формування гармонійної особистості, компетентнго фахівця та громадянина-патріота. keywords: objective, aiming orientations, acmeological, acmegoal, acmesynergetic approach, pedagogical teleology, paradoxical thinking, harmonious personality, competent person. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 subjects: LC divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Педагогічний вісник number: 4(36) pagerange: 3-8 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2015) Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра. Педагогічний вісник (4(36)). с. 3-8. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26422/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9C%D0%90%D0%9D_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2015.pdf