eprintid: 26425 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/25 datestamp: 2018-02-08 12:03:15 lastmod: 2018-02-08 12:03:15 status_changed: 2018-02-08 12:03:15 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз деяких результатів системних досліджень у вітчизняній і польській педагогічній науці language: ukraine abstract: Аналізуються результати системних досліджень в вітчизняній і польській педагогічній науці. Наводяться різні системні класифікації (компоненти реальності, створені їх комбінуванням, монодидактичні системи, проблемні ситуації, групи структурних перетворень завдань в навчальному просторі та ін.), що засвідчує про потужний евристичний потенціал цього наукового методу. keywords: The results of system research in domestic and Polish pedagogical science are analyzed. Different systems classifications (components of the reality created by their combining, monodidactic systems, problem situations, the groups of structural transformations of tasks in educational space etc) are given, that certifies to the powerful heuristic potential of this scientific method. learntype: lecture semdensity: veryhigh creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: LA divisions: sch_met full_text_status: public date: 2010 date_type: published publication: Українська полоністика number: 7 pagerange: 137-145 refereed: TRUE issn: 2220-4555 citation: Вознюк, О. В. (2010) Аналіз деяких результатів системних досліджень у вітчизняній і польській педагогічній науці. Українська полоністика (7). с. 137-145. ISSN 2220-4555 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26425/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_2011.pdf