eprintid: 26426 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/26 datestamp: 2018-02-08 12:03:28 lastmod: 2018-02-08 12:03:28 status_changed: 2018-02-08 12:03:28 type: article metadata_visibility: show title: Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей language: ukraine abstract: Обґрунтовується системно-інформаційний (синергетичний) підхід до формування дитячої обдарованості, яка розуміється як актуальна та одночасно потенційна властивість дитини, яку слід ідентифікувати та актуалізувати у процесі навчальної діяльності. keywords: System and information (synergy) approach to forming the child's giftedness is grounded, which is understood as actual and simultaneously potential property of a child, that must be identified and actualized in the process of educational activity. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль pagerange: 36-42 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2009) Системно-інформаційний підхід до організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Тернопіль. с. 36-42. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26426/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%BE-%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf