eprintid: 26427 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/27 datestamp: 2018-02-08 12:03:40 lastmod: 2018-02-08 12:03:40 status_changed: 2018-02-08 12:03:40 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна дія як психологічний феномен language: ukraine abstract: На основі міждисциплінарного дослідження здійснюється спроба системного аналізу методологічних засад психологічних чинників ефективної педагогічної дії. Репрезентується системна структура педагогічної дії (впливу) та наводяться ефективні методичні напрями педагогічної дії. keywords: On the basis of synergetic pedagogical paradigm and the conception of functional asymmetry of hemispheres of man's cerebrum an attempt of systems analysis of methodological principles of psychological factors of effective pedagogical action is made. The system structure of pedagogical action (influence) and the effective methodical directions of pedagogical action are represented. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Освіта для сучасності – Edukacja dla wspolezesnosci : Зб. наук. пр. : у 2 т. / Мін-во освіти і науки України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща-Україна", Інститут педаг publisher: Київ : Вид-во НПУ імені М. П, Драгоманова pagerange: 542-550 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2015) Педагогічна дія як психологічний феномен. Освіта для сучасності – Edukacja dla wspolezesnosci : Зб. наук. пр. : у 2 т. / Мін-во освіти і науки України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща-Україна", Інститут педаг. с. 542-550. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26427/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2014-2015.pdf