eprintid: 26429 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/29 datestamp: 2018-02-08 12:04:06 lastmod: 2018-02-08 12:04:06 status_changed: 2018-02-08 12:04:06 type: article metadata_visibility: show title: Сучасні світові тенденції та їх наслідки для освітньої галузі language: ukraine abstract: Розглядаються кризовий стан сучасної освіти. Наголошується, що вирішення освітніх проблем сьогодення має орієнтуватися на системний аналіз освітньої галузі, а це потребує врахування глибинних тенденцій розвитку сучасної цивілізації та докорінної реформи школи, що має проводитись на довгостроковій основі, оскільки від школи як соціального інституту залежить розвиток всього суспільства у всій цілісності його компонентів. keywords: The crisis state of contemporary education is analyzed. It is marked that the resolving educational problems must be oriented on the educational sphere systems analysis, and it requires the account of deep developmental trends of modern civilization and all-sided reform of the school which must be conducted on long-term basis, since on the school as social institute the development of all society in the integrity of its components depends. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Матеріли Всеукраїньскої конфенерції "Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України: освіта, політика, економіка, культура". – Київ, 22 лютого 2011 р pagerange: 112-123 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2011) Сучасні світові тенденції та їх наслідки для освітньої галузі. Матеріли Всеукраїньскої конфенерції "Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України: освіта, політика, економіка, культура". – Київ, 22 лютого 2011 р. с. 112-123. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26429/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8.pdf