eprintid: 26445 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/45 datestamp: 2018-02-09 09:29:19 lastmod: 2018-02-09 09:29:19 status_changed: 2018-02-09 09:29:19 type: article metadata_visibility: show title: Главные аспекты холистической парадигмы образования language: russian abstract: Робиться спроба обґрунтувати нову парадигму освіти, яка виражає ідеї холізму і будується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку, а також на синергетичному підході до аналізу педагогічної дійсності. Метою освіти розуміється виховання гармонійної особистості, що характеризується творчістю, толерантністю і фундаментальним оптимізмом, обумовленими відкритістю до світу і спонтанністю поведінки людини, що випливають з медитативного, творчого стану особистості. Реалізація нової холістичної парадигми освіти конкретизується за допомогою розгляду психотерапевтичних аспектів гармонійного стану людини. keywords: holistic paradigm of education, meditative creative thinking, the phenomenon of hemispheric asymmetry of a man, psychotherapy. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки number: 7 pagerange: 101-119 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2013) Главные аспекты холистической парадигмы образования. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (7). с. 101-119. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26445/1/Voznk_%D0%9A%D0%9F%207_13.pdf