eprintid: 26452 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/52 datestamp: 2018-02-09 09:31:25 lastmod: 2018-02-09 09:31:25 status_changed: 2018-02-09 09:31:25 type: article metadata_visibility: show title: Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів language: ukraine abstract: Здійснено компаративний аналіз сутнісних аспектів педагогіки співробітництва і педагогіки партнерства. Обгрунтовано наявність трьох цивілізаційних проектів: Західного (лівопівкульового, де реалізовано педагогіку партнерства і принцип закону), Східного (правопівкульового, де реалізовано педагогіку загальної турботи і принцип традиції) і Центрального Слов'янського (характеризується міжпівкульовим синтезом, де втілено педагогіку співробітництва і принцип справедливості). keywords: pedagogy of cooperation, partnership pedagogy, creative non-situational activity, internal motivation, empathy, collectivism, all-people unity. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA divisions: sch_met full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24064, 14.12.2017 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2017) Співробітництво vs партнерство: нові орієнтири розвитку педагогіки й освіти у світлі цивілізаційних підходів. «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.24064, 14.12.2017. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26452/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20_andrag_visnyl_8_2017.pdf