eprintid: 26457 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/64/57 datestamp: 2018-02-09 09:32:32 lastmod: 2018-02-09 09:32:32 status_changed: 2018-02-09 09:32:32 type: article metadata_visibility: show title: Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: висновки та перспективи наукового дослідження language: ukraine abstract: Розглядаються висновки та перспективи дослідження розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Побудовано концепцію особистості педагога як трансцендентальної сутності, доведено, що кризовий лад сучасного життя виявляє ситуацію, коли діалектичний механізм розвитку особистості функціонує найбільш ефективно, через що розвиток особистості педагога набуває динамічності та спрямовується на трансцендентальну мету – ідеальне суспільство майбутнього. keywords: The conclusions and perspectives of the teacher's personality development in the conditions of civilization changes are outlined. The concept of teacher's personality being the transcendental essence is built; it is grounded that the crisis of the modern ways of life reveals the situation where the dialectical mechanism of teacher's personality functions most efficiently, hence the development of teacher's personality gains dynamics and is directed at the transcendental goal – the ideal society of the future. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки number: 83 pagerange: 78-83 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2014) Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: висновки та перспективи наукового дослідження. Нові технології навчання: Наук.-метод, зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (83). с. 78-83. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26457/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA__%D0%9D%D0%A2%D0%9D%2083.pdf