eprintid: 26516 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/65/16 datestamp: 2018-02-15 07:36:29 lastmod: 2018-02-15 07:36:29 status_changed: 2018-02-15 07:36:29 type: article metadata_visibility: show title: Інтегральна модель психологічнх феноменів людини як основа психокорекції дітей з особливими потребами language: ukraine abstract: Подається авторська інтегральна модель психологічних феноменів людини та універсальна система психокорекції, що базується на функціональній спеціалізації структур мозку, що беруть участь в генезі емоційних реакцій. На цій основі та концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку будується система психокорекції дітей з синдромом Дауна та дітей-аутистів. Показано, що корекція "дітей сонця" передбачає активізацію лівопівкульового начала, а діти-аутисти корегується завдяки розвитку у них правопівкульового начала. keywords: The article represents the integral model of psychological phenomena of the man and universal psychocorrection system, based on the functional specialization of the cerebrum structures partaking in genesis of the emotional states. The system of psychological correction of children with Down syndrome and autistic children is represented on the basis of this model as well as on the concept of functional asymmetry of the cerebral hemispheres. It is shown that the correction of the "children of the sun" requires the intensification of the left hemisphere beginning of psychic activity, and autistic children are corrected due to activation of the right hemisphere activity. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: R1 subjects: RA divisions: sch_met full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Інклюзивна освіта : досвід і перспективи : монографія / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко publisher: Вінницький інститут Університету «Україна» pagerange: 130-142 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2016) Інтегральна модель психологічнх феноменів людини як основа психокорекції дітей з особливими потребами. Інклюзивна освіта : досвід і перспективи : монографія / Колектив авторів; відп. ред. Г.В. Давиденко. с. 130-142. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26516/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9E%20%D0%92%D0%98%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F%20%D0%98%D0%9D%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D1%8F.pdf