%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2017 %F zu2:26523 %I Житомир: Полісся %J Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Вища освіта в медсестринстві: проблеми і перспективи», Житомир, 19-20 жовтня 2017 р. /за ред. В.Й. Шатила %K Purpose of the article: due to the analysis of pedagogical reality (pedagogical, educational and upbringing systems and technologies, social and pedagogical environment, directions of pedagogical theory and practice) to find out the essence, the main features, medical and biological resources of these pedagogical directions concerning the formation of the skills of a healthy way in the participants of the educational process the skills of healthy way of life and improvement of their somatic, social, psychological health. %P 64-72 %T Педагогічні ресурси здоров’я учасників освітнього процесу %U http://eprints.zu.edu.ua/26523/ %X Мета статті: через аналіз педагогічної дійсності (педагогічних, освітньо-виховних систем та технологій, соціально-педагогічного середовища, напрямів педагогічної теорії і практики) виявити сутність, основні особливості та медико-біологічні ресурси цих педагогічних напрямів щодо формування в учасниках освітнього процесу навичок здорового способу життя та покращення їх соматичного, соціального, психологічного здоров’я. Основним методом дослідження є метод спрощення системи, за яким об'єднуються особливості різних педагогічних систем та тенденцій. Результати дослідження полягають у виявленні декількох найбільш потужних здоров’я центрованих педагогічних аспектів, в межах яких реалізовано умови для формування навичок здорового способу життя в учасників освітнього процесу Оригінальність наукових результатів полягає в тому, що вперше виявлено здоров’язбережувальні аспекти дванадцяти педагогічних напрямів. Висновки та перспективи дослідження: педагогічна дійсність виявляє потужні засоби щодо медико-біологічних ресурсів соматичного, соціального, психологічного здоров’я учасників освітнього процесу. Перспективами дослідження вважаємо побудову цілісної системи здоров’язбережувальних основ педагогіки і освіти.