relation: http://eprints.zu.edu.ua/26529/ title: Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики creator: Вознюк, О. В. subject: L Освіта (Загальне) description: Обговорюються особливості актуалізації ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики, який відповідає розвитку інноваційних тенденцій в сучасній освіті, таких як синергетичний підхід до навчально-виховного процесу, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, педагогічна система В.Ф.Шаталова, педагогічна імпровізація, педагогіка толерантності, синергетичний напрямок творчої активності людини, сугестопедичні методи. publisher: К. : ВІКНУ date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26529/1/2%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A6%D0%B8%D0%BD%D0%BD_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3_%D0%A1%20%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2009) Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (21). с. 242-249. language: ukraine