eprintid: 26529 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/65/29 datestamp: 2018-02-16 13:48:41 lastmod: 2018-02-16 13:48:41 status_changed: 2018-02-16 13:48:41 type: article metadata_visibility: show title: Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики language: ukraine abstract: Обговорюються особливості актуалізації ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики, який відповідає розвитку інноваційних тенденцій в сучасній освіті, таких як синергетичний підхід до навчально-виховного процесу, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини, педагогічна система В.Ф.Шаталова, педагогічна імпровізація, педагогіка толерантності, синергетичний напрямок творчої активності людини, сугестопедичні методи. keywords: The peculiarities of the actualization of value and psychological aspect of the pedagogical theory and practice are discussed, which corresponds to the development of the innovative tendencies in modern education, such as synergetic approach to the educational process, the conception of functional asymmetry of hemispheres of man's cerebrum, the pedagogical system of V.F. Shatalov, pedagogical improvisation, pedagogy of tolerance, synergetic trend of creative activity of a man, suggestopedic methods. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка number: 21 publisher: К. : ВІКНУ pagerange: 242-249 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2009) Розвиток ціннісно-психологічного аспекту педагогічної теорії і практики. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (21). с. 242-249. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26529/1/2%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A6%D0%B8%D0%BD%D0%BD_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3_%D0%A1%20%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf