relation: http://eprints.zu.edu.ua/26532/ title: Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття) creator: Вознюк, О. В. subject: LA Історія освіти subject: LB Теорія і практика освіти description: У дисертації проаналізовано теоретичні засади синергетичної парадигми пізнання світу та її теоретико-методологічні проекції у сфері педагогіки. Представлено результати проведеного компаративного аналізу традиційної класичної та синергетичної парадигм освіти і педагогічної думки другої половини ХХ століття, які дозволяють стверджувати, що в означений період методологія синергетики починає впроваджуватися у сферу педагогіки, що позначається на розробці синергетичного підходу до аналізу освітніх реалій, становленні педагогічної синергетики. date: 2009 type: Дисертація type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26532/1/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%D0%B0_%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%904.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2009) Синергетичний підхід як метод аналізу розвитку вітчизняної педагогічної думки (друга половина ХХ століття). Автореферат thesis, ЖДУ ім. Івана Франка. language: ukraine