eprintid: 26533 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/65/33 datestamp: 2018-02-18 11:41:20 lastmod: 2018-02-18 11:41:20 status_changed: 2018-02-18 11:41:20 type: article succeeds: 22861 metadata_visibility: show title: Формування досліднцьких умінь та актуалізації дослідницьких здібностей у дітей та молоді language: ukraine abstract: У статті репрезентується концепція формування дослідницьких умінь і актуалізації дослідницьких здібностей у дітей і молоді. Розглядаються міжнародна програма "Філософія для дітей", а також психолого-педагогічний напрям "навчальна казка". learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Наукові записки Малої академії наук України. – Сбірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки number: 2 publisher: Київ pagerange: 50-62 refereed: TRUE referencetext: 1. Бабанский Ю.К. Рациональная организация учебной деятельности / Ю.К. Бабанский. – М.: Знание, 1984. – 96 с. 2. Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры / Э.Берн. – М.: ЦОЦ, 1996. – 397 с. 3. Большунова Н.Я. Место сказки в дошкольном образовании / Н.Я. Большунова // Вопросы психологии. – 1995. – № 5. – С. 39–43. 4. Еременко А. М. Событие бытия, событие сознания, событие текста / А. М. Еременко // Человек. –1995. – № 3. – C. 36–51. 5. Жинкин Н. И. Механизмы речи / Н. И. Жинкин. – М.: Изд. АПН РСФСР, 1958. – 204 с. 6. Запорожец А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец // Принцип развития в психологии. – М.: Наука 1978. – С. 254–256. 7. Как построить свое "Я". Под ред. В. П. Зинченко. – М.: Педагогика, 1991. – 136 с. 8. Каструбин Э. М. Трансовые состояния и "поле смысла" / Э. М. Каструбин. – М.: КСП, 1995. – 215 с. 9. Крымский С. Б. Культурные архетипы, или "знание до познания" / С. Б. Крымский // Природа. – 1991. – № 11. – С. 70–75. 10. Кудрявцев В. Т. Выбор и надситуативность в творческом процессе: опыт логико-психологического анализа проблемы / В. Т. Кудрявцев // Психологический журнал. – 1997. – № 1. – Т. 18. – С. 16–30. 11. Педагогическое наследие / [Коменский А. Я., Локк Дж., Руссо Ж.-Ж., Песталоции И. Г.]. – М. : Педагогика, 1989. – 261 с. 12. Пиаже Ж. Речь и мышление ребенка / Ж. Пиаже. – М.: Наука, 1994. – 528 с. 13. Пучинская Л. М. Демоны правого полушария / Л. М. Пучинская // Человек. – 1996. – № 1. – С. 30–38. 14. Тихомиров О. К. Психология мышления / О. К. Тихомиров. – М.: Изд. МГУ, 1984. – 272 с. 15. Философия для детей / под ред. Н.С. Юлиной. – М.: Изд. Института философии РАН, 1996. – 241 с. citation: Вознюк, О. В. (2012) Формування досліднцьких умінь та актуалізації дослідницьких здібностей у дітей та молоді. Наукові записки Малої академії наук України. – Сбірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки (2). с. 50-62. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26533/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9C%D0%90%D0%9D_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_.PDF