%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %A Кубіцький, С. О. %D 2012 %F zu2:26547 %I К.: НУОУ %J Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. %K Two basic myths of modern pedagogics and education are analyzed: the myths about profiling and computerizing of studying and professional training. The conclusion is made that general and partly higher school must be oriented rather not on the scope of knowledge and technologies which grow in avalanche way, but rather on fundamentalization of knowledge, their integral, complex, interdisciplinary, creative character. %N 4(29) %P 17-21 %T Базові міфи сучасної педагогіки й освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/26547/ %X Аналізуються два базових міфи сучасної педагогіки й освіти: міфи про профілізацію і комп’ютеризацію навчання і професійної підготовки. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися радше не на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.