eprintid: 2655 rev_number: 23 eprint_status: archive userid: 69 dir: disk0/00/00/26/55 datestamp: 2009-02-24 18:05:53 lastmod: 2014-10-08 07:51:19 status_changed: 2009-12-21 20:15:02 type: article metadata_visibility: show contact_email: Oleg_Spirin@ukr.net item_issues_count: 0 title: Аналіз стану підготовки вчителя інформатики в умовах упровадження кредитно-модульної системи навчання language: ukraine abstract: У статті описано хід та результати констатувального етапу педагогічного експерименту з упровадження методичної системи базової фахової підготовки вчителя інформатики. Розглянуто нормативні документи, що регламентують підготовку вчителя інформатики. Описано результати опитування викладачів ВНЗ щодо обґрунтування, опису, відтворення та практичного впровадження кредитно-модульної технології навчання. Проведено аналіз стану сформованості системи інформаційно-тех­но­ло­­гіч­них компетентностей учителів інформатики. Аннотация Спирин О.М. Анализ состояния подготовки учителя информатики в условиях внедрения кредитно-модульной системы обучения В статье описан ход и результаты констатирующего этапа педагогического эксперимента по внедрению методической системы базовой профессиональной подготовки учителя информатики. Рассмотрены нормативные документы, регламентирующие подготовку учителя информатики. Описаны результаты опроса преподавателей вузов касательно обоснования, описания, воспроизведения и практического внедрения кредитно-модульной технологии обучения. Проведен анализ состояния сформированности системы информационно-технологических компетентностей учителей информатики. Resume Spirin O. Analysis of the situation of informatics teacher training under the conditions of introduction of teaching credit-module system The article deals with the process and results of the primary stage of pedagogical experiment on introduction of the methodical system of base professional informatics teacher training. Normative documents which regulate the informatics teacher training are considered. The results of questioning the Higher school teachers in relation to a ground, description, recreation and practical introduction of the teaching credit-module technologies are described. The analysis of the situation of formed system of informative-technological competences of the informatics teachers is carried out. status: final role: educational creators_name: Спірін, О. М. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: QA75 subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2008-06-19 date_type: published publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 2 number: 6 refereed: TRUE official_url: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em6/emg.html referencetext: 1. Спірін О. М. Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатики // Науковий часопис. Серія 5. Педагогічні науки: реалії і перспективи: Збірник НПУ імені М.П.Драгоманова. – 2007. – Вип. 7. – С. 150–156. 2. Спірін О. М. Мета та завдання фахової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною системою [Електронний ресурс] / О. М. Спірін // Інформаційні технології і засоби навчання. – Жовтень 2007. – № 3. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em3/emg.html. – Заголовок з екрану. 3. Спірін О. М. Особливості розподілу навчальних дисциплін на фізико-математичних спеціальностях // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2004. – №16. – С. 222–225. 4. Спірін О. М. Проектування алгоритму виконання завдань і дій викладача для дидактичного описання кредитно-модульної системи навчання // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2007. – № 2. – С. 41–49. 5. Спірін О. М. Проектування ідентифікаторів накопичення кредитів у професійній підготовці фахівців за кредитно-модульною системою // Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2007. – №3. – С. 44–53. 6. Спірін О. М. Проектування механізмів вимірювання навчального навантаження студентів під час розробки кредитно-модульної системи // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб./ Кол. авт. – К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007. – Вип. 47. – С. 3–8. 7. Спірін О. М. Рейтингове оцінювання навчальної діяльності майбутніх учителів інформатики в умовах кредитно-модульної системи навчання // Вісник ТІМО (тестування і моніторинг в освіті). – 2008. – №1. – С. 26–28. 8. Спірін О. М. Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою: Монографія / За наук. ред. акад. М. І. Жалдака. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 с. 9. Таблиця відповідності спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста відповідно до Переліку-1997 напрямам підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра Переліку-2006 / Затверджено наказом МОН України від 27 січня 2007 року №58. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: – http://www.mon.gov.ua/laws/ MON_58_07.doc. 10. Таблиця зіставлення напрямів підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра Переліку-2006 з напрямами підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.1997 р. №507 (Перелік-1997) / Затверджено наказом МОН України від 27 січня 2007 року № 58. [Електронний ресурс] ]. – Режим доступу: – http://www.mon.gov.ua/laws/ MON_58_07.doc. 11. Наказ Міністерства освіти і науки України від 27 січня 2007 року № 58 «Про порядок введення в дію переліку напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра». 12. Освітньо-кваліфікаційна характеристика (освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр; напрям підготовки: 0802 прикладна математика)/ МОН України; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – К., 2002. – 35 с. 13. Освітньо-професійна програма підготовки (освітньо-кваліфікаційний рівень: бакалавр; напрям підготовки: 0802 прикладна математика)/ МОН України; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – К., 2002. – 28 с. citation: Спірін, О. М. (2008) Аналіз стану підготовки вчителя інформатики в умовах упровадження кредитно-модульної системи навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (6). document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2655/1/08somsmc.htm