eprintid: 26556 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/65/56 datestamp: 2018-02-22 07:19:34 lastmod: 2018-02-22 07:19:34 status_changed: 2018-02-22 07:19:34 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз педагогічної дійсності language: ukraine abstract: Аналізується педагогічна дійсність, що дозволяє виявити актуальність формування новітніх напрямів педагогічної думки, що сприяють подолання кризи сучасної освіти. Аналіз педагогічної дійсності проводиться на основі синтезу філософсько-антропологічного, поліпарадигмального, цивілізаційного, формаційного і культурного підходів. keywords: Pedagogical reality is analyzed, that allows to find out еру actuality of forming the newest directions of pedagogical thought, which promote overcoming the crisis of modern education. The analysis of pedagogical reality is conducted on the basis of synthesis of philosophical-anthropological, polyparadigm, civilization, structure and cultural approaches. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Кубіцький, С. О. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка number: 35 publisher: К.: ВІКНУ pagerange: 222-228 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В., Кубіцький, С. О. (2012) Аналіз педагогічної дійсності. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (35). с. 222-228. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26556/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D1%81%20%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B8.pdf