eprintid: 26559 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/65/59 datestamp: 2018-02-22 07:20:05 lastmod: 2018-02-22 07:20:05 status_changed: 2018-02-22 07:20:05 type: article metadata_visibility: show title: Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем language: ukraine abstract: Аналізуються ресурси синергетики у сфері педагогічного знання, обговорюються деякі традиційні й новітні педагогічні системи та технології, що сповнені синергетичним змістом та виявляють потужний синергетичний потенціал. keywords: The resources of synergetic sciences in the field of pedagogical knowledge are analysed, some traditional and newest pedagogical systems and technologies which are filled with synergetic contents and reveal powerful synergetic potential are discussed. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Грабар, І. Г. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал number: 3 pagerange: 41-45 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В., Грабар, І. Г. (2008) Філософський аналіз синергетичних педагогічних систем. Історія. Філософія. Релігієзнавство. Науковий журнал (3). с. 41-45. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26559/1/%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D1%80_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F_1.pdf