%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %A Кубіцький, С. О. %D 2012 %F zu2:26564 %I К.: НУОУ %J Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. %K The creative aspect of teacher's professional thinking is analyzed which is characterized with fractality, paradoxicality, dialog subject and subject character allowing to conduct quick and effective analysis of the conditions f pedagogical situations and make optimum decisions, that is, to operate scientifically grounded, expediently, timely and economically. %N 3(28) %P 36-39 %T Творчий аспект професійного мислення вчителя %U http://eprints.zu.edu.ua/26564/ %X Розглядається творчий аспект професійного мислення вчителя, який характеризується фрактальністью, парадоксальністю, діалоговим суб’єкт-суб’єктим характером та дозволяє педагогові проводити швидкий і ефективний аналіз умов педагогічних ситуацій і приймати оптимальні рішення, тобто діяти науково обґрунтовано, доцільно, своєчасно, економно.