eprintid: 26621 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/66/21 datestamp: 2018-03-01 08:54:05 lastmod: 2018-03-01 08:54:05 status_changed: 2018-03-01 08:54:05 type: article metadata_visibility: show title: Психолого-педагогічні проблеми екологічної освіти школярів language: ukraine abstract: В статті розкриваються задачі екологічної освіти на сучасному етапі. Обґрунтовується необхідність розширення репертуару соціальних ролей учнів, формування у них емпатійної відкритості оточенню та розширення афективно-перцептивного поля сприйняття дійсності як важливих напрямків формування особистості з розвинутим екоцентричним типом екологічної свідомості, описані деякі форми та методи, які доцільно застосовувати з цією метою. keywords: The article deals with the tasks of contemporary ecological education. The necessity of widening of the repertoire of social roles of the schoolchildren, the formation in them the empathic openness to the environment and the development of affection and perception field of cognition as important directions of the formation of the personality with advanced ecocentric type of ecological consciousness is substantiated; some forms and methods are described which are expedient for using with this purpose are delineated. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Заброцький, М. М. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2004 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології / за ред. С. Д. Максименка. volume: 7 number: 2 publisher: Міленіум pagerange: 50-57 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В., Заброцький, М. М. (2004) Психолого-педагогічні проблеми екологічної освіти школярів. Актуальні проблеми психології / за ред. С. Д. Максименка., 7 (2). с. 50-57. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26621/1/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD_%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D1%80_2004.pdf