eprintid: 26627 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/66/27 datestamp: 2018-03-01 11:07:56 lastmod: 2018-03-01 11:07:56 status_changed: 2018-03-01 11:07:56 type: article metadata_visibility: show title: Шляхи та умови попередження шкільної дезадаптації учнів початкової школи language: ukraine creators_name: Білоус, О. creators_name: Басюк, Н. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Андрощенко Т.Ю., Карабелова Н.В. Коррекция психологического развития школьника на начальном этапе обучения / Т.Ю. Андрощенко, Н.В. Карабелова // Вопросы психологии. – М., 2003. – №1 – С. 57-58. 2. Бондар М. С. Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку особистості / М. С. Бондар // Сучасна школа України (вкладка). – 2011. – № 6. – С. 1 – 72. 3. Проскура О. В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками: навч. посібн. для студ. пед ф-тів/О. В. Проскура. –К. : Освіта, 1998. – С. 11 – 76. 4. Проскурняк О. І. Соціально-психологічна адаптація учнів молодших класів допоміжної школи-інтернату: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.. пед. наук: спец. 19.00.07 «Спеціальна психологія»/О. І. Проскурняк.– К., 2004. – С. 1 – 9. 5. Северина С. М. Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку особистості / С. М. Северина//Психолог. – 2008. – № 40. – С. 21 – 24. 6. Шкільова Г. М. Система завдань як умова забезпечення успішності процесу адаптації молодшого школяра до вимог навчального процесу/Г.М. Шкільова//Вісник держ. ун-ту ім. Франка. – Житомир, 2011. – Вип. 58. – С. 13 – 16. citation: Білоус, О., Басюк, Н. А. (2018) Шляхи та умови попередження шкільної дезадаптації учнів початкової школи. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26627/2/3.PDF