%0 Journal Article %@ 2227-1864 %A Шугаєв, А. В. %D 2017 %F zu2:26635 %J ВІСНИК Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія "Філологія" %N 77 %P 94-96 %T Імідж та іміджевий дискурс міжнародної організації ООН %U http://eprints.zu.edu.ua/26635/ %X Актуальним питанням сучасної лінгвістичної науки є дослідження іміджевого дискурсу міжнародних інституцій і вербальних засобів формування позитивного іміджу організацій. Окремої уваги заслуговує роль ЗМІ як інструменту трансляції інформації. У центрі уваги статті знаходиться аналіз поняття «іміджевий дискурс». Фокус лінгвістичного дослідження зосереджено на передумовах просування іміджу ООН у мас-медіа та на характеристиках іміджевого дискурсу. Особливу увагу приділено дослідженню терміну «імідж». Лінгвістична специфіка мас-медійних текстів, які формують імідж міжнародних організацій, зокрема ООН, потребує детального та поліаспектного дослідження, проілюстрованого на конкретному, актуальному мовному матеріалі.