relation: http://eprints.zu.edu.ua/26636/ title: Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми creator: Вознюк, О. В. subject: B Філософія (Загальне) subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті обговорюється парадигмальна освітня революцію, яка розпочалася в рамках постіндустріального суспільства і зараз перебуває в стадії формування основних її елементів і формулювання завдань освітнього розвитку, оскільки в її рамках відбудеться перетворення сфери освіти на основну форму життєдіяльності людини і суспільства та повна переорієнтація освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства. Робиться висновок про активний пошук нової педагогічної парадигми, пов'язаної з усвідомленням факту кризи освіти і пошуком напрямів його подолання. Цією парадигмою має бути інтегративна педагогічна парадигма, яка б забезпечила впровадження в освітню галузь синтетичного знання, що формується на основі комплексних трансдисциплінарних наукових дисциплін, що були породжені інформаційним бумом: синергетики, акмеології, педагогічної антропології, а раніше – педології, сугестопедії, педагогічної синергетики, екології, хронобіології, психофізики, симетрики, гомеостатики, еволюціоніки, біосиметрики, космопсихобіології, семантики і психосемантики та ін. Розглядаються головні аспекти педагогічної інтеграції як певного шляху до побудови інтегративної педагогічної парадигми. date: 2010 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26636/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%89%D0%B0_2009.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2010) Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми. Матеріали Міжнародної наукової конференції, Варшава-Краків. с. 72-80. language: ukraine