%0 Journal Article %A Іванова, І. В. %A Гвоздій, С. П. %A Поліщук, Л. М. %D 2008 %F zu2:2664 %J ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 41 %P 28-32 %T Психофізіологічна сталість студентів вищого навчального закладу в рамках запровадження Болонського процесу %U http://eprints.zu.edu.ua/2664/ %X У статті розглядаються основні психофізіологічні характеристики студентів, які обумовлюють їх придатність до навчання у вищому навчальному закладі в період запровадження Болонського процесу. Запропоновані заходи щодо профілактики стресових станів, попередження агресивних настроїв та збереження здоров’я студентів: аутотренінгові, медитативні та релаксаційні техніки; фізичні вправи, розвантаження зорового апарату, аромотерапія тощо.