eprintid: 26640 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/66/40 datestamp: 2018-03-02 22:10:33 lastmod: 2018-03-02 22:10:33 status_changed: 2018-03-02 22:10:33 type: article metadata_visibility: show title: Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект language: ukraine abstract: Розглядаються деякі наукові, й зокрема психолого-педагогічні принципи педагогічної системи В. О. Сухомлинського, що пояснюють її педагогічну ефективність. keywords: Some scientific and psychological and pedagogical principles of the pedagogical system of V. O. Sukhomlinsky, which clear up its pedagogocal effectiveness, are analysed. learntype: lecture semdensity: medium creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2002 date_type: published publication: Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія “Педагогіка” number: 4 pagerange: 75-78 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В. (2002) Наукова сутність педагогічної системи В. Сухомлинського: екологічний аспект. Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія “Педагогіка” (4). с. 75-78. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26640/1/%D0%A1%D0%A3%D0%A5%D0%9E%D0%9C%D0%9B%D0%98%D0%9D.pdf