eprintid: 26746 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5977 dir: disk0/00/02/67/46 datestamp: 2018-03-14 10:42:23 lastmod: 2018-03-14 10:45:30 status_changed: 2018-03-14 10:42:23 type: article metadata_visibility: show title: Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій language: ukraine abstract: У публікації зроблено спробу окреслити основні особливості інноваційної педагогічної технології взаємонавчання в процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю. Охарактеризовано базові поняття дослідження та визначено переваги взаємонавчання у навчальному процесі. Крім того, здійснено аналіз можливостей і специфіки використання технології взаємонавчання при викладанні фахових дисциплін природничо-математичного профілю у вищий школі з використанням ІКТ. keywords: взаємонавчання, інформаційно-комунікаційні технології, професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів інформатики creators_name: Карплюк, С. О. creators_name: Мінгальова, Ю. І. creators_name: Франовський, А. Ц. creators_id: Mingalyova.Yuliya@yandex.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Збірник наукових праць «Педагогічні науки» volume: 1 number: LXXIX publisher: Херсонський державний університет pagerange: 235-240 refereed: TRUE issn: 2413-1865 citation: Карплюк, С. О., Мінгальова, Ю. І., Франовський, А. Ц. (2017) Особливості технології взаємонавчання у процесі підготовки майбутніх учителів фізико-математичного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 1 (LXXIX). с. 235-240. ISSN 2413-1865 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26746/1/%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD_5555_%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%95_%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%BB%D1%8E%D0%BA_%D0%9C%D1%96%D0%BD%D0%B3%281%29_copy.pdf