%0 Journal Article %A Максимова, О. О. %D 2017 %F zu2:26749 %I Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД» %J Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського %K толерантність, структура, когнітивний, емоційно-мотиваційний, оцінно-ціннісний, поведінковий компоненти. %P 37-41 %T Змістова структура толерантності дітей старшого дошкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/26749/ %X У статті з опорою на психологічні особливості старших дошкільників, їх новоутворення та сутнісну характеристику категорії «толерантність», на дослідження видатних вчених у цьому питанні розкривається змістова структура міжособистісної толерантності старших дошкільників. У ній виокремлюємо когнітивний (передбачає поінформованість про людину, різні категорії людей; сформованість початкових уявлень про норми моралі, оволодіння децентрацією, ідентифікацією), емоційно-мотиваційний (емоційна стабільність, радість спілкування, емпатійність), оцінно-ціннісний (визнання гідності кожного, справедливість), поведінковий компоненти (втілення у практику етичних еталонів пове¬дінки та спільної з іншими діяльності).