eprintid: 26757 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/67/57 datestamp: 2018-03-15 09:19:35 lastmod: 2018-03-15 09:19:35 status_changed: 2018-03-15 09:19:35 type: article metadata_visibility: show title: Організація тематичного економічного тренінгу з використанням програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування language: ukraine creators_name: Антонюк, Д. С. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-12-14 date_type: published publication: Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» pagerange: 218-221 refereed: TRUE referencetext: 1. C. Aldrich, Learning by Doing: A Comprehensive Guide to Simulations, Computer Games, and Pedagogy in E-Learning and Other Educational Experiences, San Francisco: Pfeiffer, A Wiley Imprint, 2005. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-0787977357.html. 2. С. А. Мотуз,“Комплексное использование биржевых симуляторов как наиболее эффективное направление их применения”, Управление экономическими системами, №12, с.49, 2013. 3. П. Г. Банщиков, О. В. Грищенко, та В. Я. Паздрій, “Моделювання ринкового середовища компаній у навчально-тренінгових технологіях (на прикладі бізнес-симуляції «ViAl+»)”, Проблеми освіти: МОН України Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, №65, 2011. 4. Akerlof, George A. “The Market for “Lemons”: Quality Uncertainty and the Market Mechanism.” The Quarterly Journal of Economics. no. 3 (1970): 488-500. 5. Market For Lemons – MobLab [Electronic Resource] – Mode of access : URL:https://www.moblab.com/games/market-lemons-game. citation: Антонюк, Д. С. (2017) Організація тематичного економічного тренінгу з використанням програмно-імітаційних комплексів економічного спрямування. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 218-221. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26757/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94.%D0%A1..pdf