eprintid: 26761 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/67/61 datestamp: 2018-03-15 09:20:30 lastmod: 2018-03-15 09:20:30 status_changed: 2018-03-15 09:20:30 type: article metadata_visibility: show title: Критерії, показники та рівні сформованості професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів language: ukraine creators_name: Концедайло, В. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-12-14 date_type: published publication: Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» pagerange: 271-276 refereed: TRUE referencetext: 1. Доцевич, Т. І. (2016). Метакогнітивна компетентність суб’єкта педагогічної діяльності у вищій школі (Doctoral dissertation, Харківський національний педагогічний університет імені ГС Сковороди, МОН України). 2. McLeod, L., & MacDonell, S. G. (2011). Factors that affect software systems development project outcomes: A survey of research. ACM Computing Surveys (CSUR), 43(4), 24. 3. Backlund, G., & Sjunnesson, J. (2012). Training young engineers to see. AI & society, 27(4), 509-515. 4. Tong, L. F. (2003). Identifying essential learning skills in students’ engineering education. Proceedings of HERDSA 2003. 5. Woratschek, C. R., & Lenox, T. L. (2002, October). Information systems entry-level job skills: a survey of employers. In Proceedings of the Information Systems Educators Conference, San Antonio TX (Vol. 19). 6. Gruba, P., & Al-Mahmood, R. (2004, January). Strategies for communication skills development. In Proceedings of the Sixth Australasian Conference on Computing Education- Volume 30 (pp. 101-107). Australian Computer Society, Inc. 7. Clarke, P., & O’Connor, R. V. (2012). The situational factors that affect the software development process: Towards a comprehensive reference framework. Information and Software Technology, 54(5), 433-447. 8. Starkweather, J. A., & Stevenson, D. H. (2011). IT hiring criteria vs. valued IT competencies. In Managing IT Human Resources: Considerations for Organizations and Personnel (pp. 66-81). IGI Global 9. Capretz, L. F., & Ahmed, F. (2010). Making sense of software development and personality types. IT professional, 12(1). 10. Pressman, R. S. (2005). Software engineering: a practitioner's approach. Palgrave Macmillan. citation: Концедайло, В. В. (2017) Критерії, показники та рівні сформованості професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017». с. 271-276. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26761/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%20%D0%92.%D0%92..pdf