relation: http://eprints.zu.edu.ua/26765/ title: Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень creator: Мосійчук, І. В. creator: Прокопова, О. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) date: 2017-12 type: Доповідь на конференції або симпозіумі type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26765/1/%D0%9E%D0%9A%D0%A1%D0%90%D0%9D%D0%90_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9A%D0%9E%D0%9F%D0%9E%D0%92%D0%90_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.PDF identifier: Мосійчук, І. В., Прокопова, О. О. (2017) Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка. language: ukraine